Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji serwis ten korzysta z technologii plików cookies. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookies, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę.

Akceptuję

Pochmurno
-4°C
Pochmurno

Wysoka lokata Bielańskiego WOM!

Bielański Wydział Obsługi Mieszkańców znalazł się w pierwszej trójce rankingu jakości obsługi mieszkańców!

Badanie przeprowadziła firma Millward Brown na zlecenie Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy. Ocenie podlegały rozmaite aspekty obsługi m.in. uprzejmość pracowników urzędu, ich wiedza, zaangażowanie oraz wsparcie klientów przy wypełnianiu formularzy, jak również porządek w miejscu pracy, stosowny ubiór czy dokładne wyjaśnienie sprawy w trakcie obsługi. Wpływ na ocenę miały także aspekty organizacyjne w tym usytuowanie formularzy, liczba miejsc siedzących dla osób oczekujących na obsługę oraz liczba miejsc niezbędnych do wypełniania formularzy.

– Gratuluje pracownikom Wydziału Obsługi Mieszkańców tak dobrej oceny ich codziennej pracy dla mieszkańców i jestem przekonany, że będzie to dla nich również motywacja, by w następnych badaniach osiągać jeszcze większe sukcesy – mówi Tomasz Mencina Burmistrz Dzielnicy Bielany.

Luty 2019
P W Ś C Pt S N
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 1 2 3

Sytuacja na bielańskich ulicach

Warszawa, Nasze Bielany