Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji serwis ten korzysta z technologii plików cookies. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookies, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę.

Akceptuję

Słonecznie
13°C
Słonecznie

Nasi urzędnicy wyróżnieni za jakość obsługi

Za jakość pracy urzędników oraz obsługi klienta bielański Wydział Obsługi Mieszkańców zajął ex aequo (z Żoliborzem)drugie miejsce wśród warszawskich dzielnic. – Zapewnienie mieszkańcom Bielan sprawnej i fachowej obsługi w naszym Urzędzie jest jednym z najważniejszych celów – podkreśla Katarzyna Potapowicz, zastępca burmistrza dzielnicy nadzorująca prace wydziału.

Coroczne badania prowadzone są telefonicznie oraz osobiście w trakcie wizyty w urzędzie. Szczególnie druga metoda umożliwia zweryfikowanie rzeczywistych zachowań urzędników. Wykonuje je tzw. tajemniczy klient wyselekcjonowany przez niezależną firmę badawczą.

Na Bielanach średni czas oczekiwana na obsługę to 3,6 minuty w 2018 r. i w porównaniu z 2017 r. uległ skróceniu o 50 sekund. Spadła również przeciętna liczba klientów w kolejce – z 0,6 osoby w 2017 r. do 0,4 osoby w 2018 r.

Tajemniczy klient pozytywnie ocenił oznakowanie sali obsługi, porządek, czystość oraz wystarczającą liczbę stolików, przy których mieszkaniec wypełnia dokumenty, a formularze i wnioski są dostępne w miejscu, gdzie łatwo je zauważyć. Ponadto urzędnicy są odpowiednio ubrani, mają porządek na biurkach, witają się i żegnają uprzejmie. W trakcie rozmowy są mili, mówią wyraźnie oraz poświęcają mieszkańcowi odpowiednią ilość czasu i uwagi.

Nie było zastrzeżeń do obsługi merytorycznej. W tym przypadku urzędnik udzielał informacji w sposób zrozumiały, kompetentny oraz używał zrozumiałej terminologii. Ponadto bez dopytywania informował o wymaganych dokumentach, opłatach lub ich braku, miejscu złożenia dokumentów lub uiszczenia opłaty. Co ważne, wszystkie udzielone informacje były prawidłowe. Dodatkowo tajemniczy klient w trakcie rozmowy nie odczuwał ze strony urzędnika niechęci i był zadowolony ze sposobu obsługi.

– Sukces naszego wydziału motywuje do dalszej, wytężonej pracy – mówi Justyna Strus, naczelnik Wydziału Obsługi Mieszkańców.

Badanie na zlecenie Urzędu m.st. Warszawy wykonała firma Danae w okresie od 12 września do 6 listopada 2018 r. Próba badawcza: 656 audytów osobistych i 370 audytów telefonicznych. Pierwsze miejsce w rankingu WOM zajęły: Praga-Północ, Rembertów oraz Wesoła. Drugie miejsce przypadło Bielanom i Żoliborzowi. Ursus zajął trzecie miejsce.

BF

Listopad 2019
P W Ś C Pt S N
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Sytuacja na bielańskich ulicach

Warszawa, Nasze Bielany