Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji serwis ten korzysta z technologii plików cookies. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookies, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę.

Akceptuję

 
Ikonka kontrastu Zresetuj wielkość czcionki Powiększ czcionkę jednokrotnie Powiększ czcionkę dwukrotnie

Bielany – dzielnica aktywnych mieszkańców

Zachęcamy mieszkańców Bielan do aktywnego działania. Dzięki wielokanałowej platformie komunikacyjnej Warszawa 19115 mieszkańcy mogą załatwiać urzędowe sprawy, zgłaszać awarie i interwencje oraz przedstawić swój pomysł na zmiany w mieście.

Do dyspozycji mieszkańców jest kilka kanałów kontaktu: portal Warszawa 19115, telefon 19115, aplikacja mobilna Warszawa 19115, e-mail i czat.

Szczególnie polecamy bezpłatną aplikację Warszawa 19115, dzięki której w prosty sposób można zgłosić awarię oraz zainterweniować w sprawach, którymi powinni zająć się miejscy urzędnicy i służby komunalne. Aplikacja, poprzez funkcję Posadź drzewo, daje też możliwość wskazania miejsca, w którym chcielibyśmy, aby pojawiły się nowe drzewa. Zgłoszenia wysyłane są wprost do Zarządu Zieleni m.st. Warszawy, gdzie na podstawie propozycji mieszkańców opracowywane są plany zazieleniania miasta. Aplikacja daje także możliwość wglądu w projekty budżetu partycypacyjnego oraz aktywnego udziału poprzez zgłaszanie lub głosowanie na wybrane projekty.

Od początku roku, do służb miejskich poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 wpłynęło prawie 2000 spraw interwencyjnych. Najczęściej zgłaszane sprawy to oczywiście problem dotyczący całego miasta – źle zaparkowane pojazdy. Śmieci w miejscach publicznych, to także problem, z którym na bieżąco muszą radzić sobie miejskie służby. Od stycznia wpłynęło ponad 100 zgłoszeń w tej sprawie. Mieszkańcy interweniują także w sprawie zieleni miejskiej, uszkodzonych drzew, zniszczonych nasadzeń. Hasło Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 brzmi: RAZEM DBAMY O WARSZAWĘ. Dziękujemy wszystkim, który wprowadzają to hasło w życie.

Miło nam także przypomnieć, iż mija już rok, jak Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 wprowadziło nowa usługę – Warszawski System Powiadomień, dzięki któremu mieszkańcy przez aplikację lub powiadomienia sms mogą otrzymywać informacje, nie tylko ze swojej dzielnicy, ale także z innych części miasta. Aktualnie informacje dostępne są w 8 kategoriach tematycznych m.in. kultura i sport, sprawy urzędowe, komunikacja, debaty i konsultacje. Zachęcamy do skorzystania już dziś!

https://powiadomienia.um.warszawa.pl/start

WOM

Lipiec 2020
P W Ś C Pt S N
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Sytuacja na bielańskich ulicach

Warszawa, Nasze Bielany