Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji serwis ten korzysta z technologii plików cookies. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookies, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę.

Akceptuję

 
Ikonka kontrastu Zresetuj wielkość czcionki Powiększ czcionkę jednokrotnie Powiększ czcionkę dwukrotnie

Godziny pracy Urzędu Dzielnicy w okresie świątecznym

27 grudnia 2017 r.  (środa)  - Urząd Dzielnicy Bielany jest nieczynny - Zarządzenie Nr 1694/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy

2 stycznia 2018 r. (wtorek)  - Urząd Dzielnicy Bielany jest nieczynny - Zarządzenie Nr 1695/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy

W związku z inwentaryzacją, w dniu 29 grudnia 2017 r. kasy Urzędu będą nieczynne.

W dniu 28 grudnia 2017 r., kasa będzie przyjmować płatności tylko gotówką.

Paszporty (składanie wniosków paszportowych):

  • w dniach 27 grudnia 2017 r. i 2 stycznia 2018 r. na terenie Warszawy będą czynne trzy punkty
  • paszportowe: Referat Paszportów Nr 1, ul. Krucza 5/11, Referat Paszportów Nr 3, ul. Floriańska 10 i Referat Nr 4, Al. Komisji Edukacji Narodowej 61.

Punkty czynne w godz. 8.00-15.30.